Re: Jak konfiguracja?

Autor: Ricardo <kill_at_spam.edu>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 19:57:24 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:f4jlce$mkb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Na razie XP, choć jeśli zdecydujesz się na 4GB RAM'u to już w zasadzie bez
> różnicy. Może być wtedy i Vista, choć za byt wielkiego sensu nie widzę
Acha. Slyszalem, ze MS sprzedaje XP z opcja "taniego" upgrade'u do Vista.
Sam nie wiem czy warto w ogole rozwazac powaznie Viste. W zupelnosci
wystarcza mi XP Pro. Uwazam, ze system jest rewelacyjny i co by nie mowic,
niski uklon w strone Billa :) Obawiam sei jednak, ze przed upgradem systemu
i tak nie uciekne, zakladajac ze komp ma mi posluzyc jakies 5-6 lat. A
propos, czy jest juz polska wersja Visty i jak sie sprawuje (kompatybilnosc
z hardware i software). Masz moze jakies doswiadczenia?
Wielkie dzieki za cenne uwagi!!! Pozdrawiam serdecznie,
Ricardo