Re: Tani upgrade kompa SocketA - poradzcie

Autor: Dominik <domik_at_bezysfu_epf.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 14:51:37 MET DST

ostatnio miałem podobny "zgryz" bo mialem płytę MSi KT3 Ultra 2C z Duronem
1,3 i 2x512 DDR
poczatkowo szukalem szybszego Athlona, który mógłbym wsadzić w płytę (Athlon
2600) ale cena za ten procesor to koło 250-300 zł (nowy - nie kupuję
starych, wypalonych podkręcaniem procków)
po namysle stwierdziłem jednak, ze niewiele doplacajac moge miec cos duzo
szybszego
ostateznie padlo na plyte AsRock 4CoreDual-VSTA oraz Pentium E2160
stare DDR przez tydzien dzialaly na nowej plycie ale aktualnie kupilem sbie
2 GB DDR2 a moje sprzedalem na allegro traca na tym 50 zl a mam 2x tyle RAMu

upgrade kompa wyniosl mnie okolo 550 zł a mam jeszcze do sprzeania plyte i
procek a za te razem 100 zł powinienem chyba wziąść

podsumowujac, za 450 zł mam zupelnie inny pod wzgledem wydajnosci sprzet

dominik

p.s. mialem grafike Radeon 9250 na AGP i ta mi pozostala (nie potrzebuje
wiecej), płyta AsRock 4CoreDual ma gniazdo AGP x8