Re: Wybor procesora

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 09:24:18 MET DST

Fuzzy wrote:

> Wiem, ze nie maja sprzetowej wirtualizacji, dlatego napisalem
> software'owej. Nie stac mnie niestety na E6xxx :-(

To może poczekaj i dozbieraj brakujące pieniądze. Skoro masz zamiar
używać wirtualizacji, to akurat dość istotne. Dotychczasowe
oprogramwoanie słabo korzysta ze sprzętowej wirtualizacji, ale ostatnio
zmienia się to dość istotnie z wersji na wersję. Nie zdziw się, jeśli za
pół roku różnica w wydajności przekroczy 30%, bo technicznie rzecz
biorąc to z grubsza tak powinno wyglądać.