Re: Wybor procesora

Autor: <fuzzy80_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 12:32:55 MET DST

On 11 Cze, 09:24, Bernard <bern...@earth.net> wrote:

> To mo e poczekaj i dozbieraj brakuj ce pieni dze. Skoro masz zamiar
> u ywa wirtualizacji, to akurat do istotne. Dotychczasowe
> oprogramwoanie s abo korzysta ze sprz towej wirtualizacji, ale ostatnio
> zmienia si to do istotnie z wersji na wersj . Nie zdziw si , je li za
> pó roku ró nica w wydajno ci przekroczy 30%, bo technicznie rzecz
> bior c to z grubsza tak powinno wygl da .

Nie potrzebuje plynnosci w wirtualizacji, wystarczy, ze drugi system
bedzie dzialal wzglednie przyzwoicie a do tego sadze ze wystarczy
E4300. Pytanie: czy roznica w ilosci L2 bedzie wyraznie zauwazalna w
wirtualizacji? Jesli nie, to (tak jak napisal Marx) wole przeznaczyc
te ~120zl na dodatkowe chlodzenie w obudowie czy nowa klawiature :-)

--
Marcin