Re: AM2 + DDRI

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 09:20:33 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Kopiowanie plików z płyt obciąża system wejścia/wyjścia,
> a nie procesor. Drugi rdzeń ani Ci tego nie przyspieszy,
> ani nie zwiększy "responsywności" systemu w momencie, gdy
> to dysk jest obciążony i nie może wczytywać stron nowo
> uruchamianego procesu, bo nie ma po prostu kiedy.

Dzięki za przypomnienie teorii. Praktyka wskazuje, że dwa rdzenie
znacząco polepszają odpowiedź systemu "kiedy coś się dzieje", czyli np.
w chwili otwierania aplikacji, bo zwykle w takiej chwili w Windows
skacze liczba procesów.

Ja w każdym razie zauważyłem istotne przyspieszenie w takich właśnie
momentach po przesiadce z A64 na na A64X2.