Re: monitpr 22"

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 15:44:30 MET DST

Krzysiek X. pisze:

> a co powiesz o
>
> Samsung 215TW? Wszedzie go bardzo polecaja, tylko marudza na input lag :(
>
> Cena troche wieksza (ok 1850) ale coz, no i swietna mozliwosc obrotu panela,
> dobra stopka po prostu.

Sprzętowo to są identyczne monitory. Ta sama matryca, takie same złącza,
Gateway ma nawet dodatkowo hub USB2.0. Nie wiem natomiast jak jest
rozwiązana kwestia firmware, co za tym idzie możliwości regulacji.
Samsung ma m.in. świetny skaler, praktycznie nie ma rozdzielczości,
której by nie obsługiwał. Właśnie siedzę przy takim monitorze, to wiem
:) Jak poszperasz, to znajdziesz, co o nim pisałem już w październiku.
Na forum PCLab jest spory wątek poświęcony panoramicznym monitorom,
m.in. tam się udzielałem.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS