lcd: samsung i rywale

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 13:32:53 MET DST

Hej,

Rozwazam kupno monitora lcd (glownym powodem jest prozaiczny brak miejsca na
biurku :/), najlepiej 19 panorame, bo ma sluzyc takze do gier, w przyszlosci
moze takze podlaczany do konsoli. Niestety nie moge przeznaczyc na to zbyt wiele
pieniedzy.

Podoba mi sie wyglad Samsunga 931BW, obraz i kolory tez wydaja mi sie niezle i
zywe, znalazlem kilka recenzji i chwala ten model. Przejrzalem archiwum grupy i
wiekszosc z Was jednak odradza kupno taniego monitora, a juz szajsunga w
szeczegolnosci. Jesli nie Samsung, to czy sa jakies przywoite lcdeki do 800
zeta? Nie mam duzych wymagan, bo przy takiej kwocie trundo je miec, ale nie chce
czegos duzo gorszego od mojego wysluzonego CRT Sony.

Poczytalem troche o Samsungu 770P, on jest na matrycy PVA, a nie TN, ma swietne
parametry, ale tylko 17 cali i jest juz nieco wiekowy. Czy warto sie nad nim
zastanawiac?

Pozdro,
kuba