Re: "rozwojowa" płyta główna pod Intela? [długie]

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 03:41:23 MET DST

Leon Mazurek nastukał(a):

> Ty nie patrz na zdjęcia tylko zajrzyj do pudełka, ewentualnie do manuala
> jeśli opierasz się tylko na tym co możesz zobaczyć w necie.
> Np. ostatnia z jaką miałem do czynienia GA-8I945P-PRO.
> Płyta niczego sobie tylko świruje bez wiatraka na NB (załączony jako
> dodatkowe wyposażenie płyty).

Gdybyś przeczytał instrukcję, wiedziałbyś po co producent dołączył opcjonalny
wiatrak do zestawu. Z tego co pamiętam na wybranych bardziej wypasionych
modelach Gigabyte'a był ten wiatraczek i załączona informacja, że stosuje się
go przy wodnym oraz pasywnym chłodzeniu procesora, gdy w obudowie nie ma
wymuszonego w żaden sposób ruchu powietrza. I co Ty na to?

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...