Re: "rozwojowa" płyta główna pod Intela? [długie]

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 18:24:34 MET DST

> Widziałeś kiedyś płytę intela lub asusa, która miałaby wiatrak na
> inetlowym
> chipsecie?
> Gigabayty mają chyba wszystkie. A teraz domyśl się dlaczego są tańsze
> skoro
> takie dobre.

Po pierwsze to chyba w ogóle nie miałes do czynienia z Gigabyte'ami juz od
bardzo dawna bo nie bardzo masz o nich zielone pojęcie. Pokaż mi Gigabyte z
wentylem na obecne sprzedawanych plytach... A nawet jeśli takowy jest to
tylko dobrze świadczyło by o Gigabyte - Bo chipset zawsze bardzo mocno sie
nagrzewa i wydziela duze ilosci niepozadanego w obudowie ciepła. Bez wentyli
na chipsetach można jajka smażyć - i nie ważne czy to płyta Inteala, Asusa
czy Gigabyte.

> Asusów na przestrzeni ostatnich 10 lat (wcześniej pisałem faktury ręcznie
> więc nie mogę sprawdzić) zamontowałem 83 i tylko 4 wymieniałem.

Ja przez ostatnie 24 miesiące sprzedałem około 48 sztuk (zawsze na żadanie
klientów) z czego 7 już reklamowałem. W przypadku Gigabyte (sprzedanych
około 80 szt) reklamowałem jedynie 4, z czego jedna była uszkodzona
mechanicznie przez klienta.

Ale nie o statystyki tu chodzi. Chodzi o to, że Asus to już o dawna nie jest
TOPowa marka co niektórzy za wszelką cenę chcą udowodnić...

--
Seb