Re: "rozwojowa" płyta główna pod Intela? [długie]

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.SPAM.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 23:33:55 MET DST

Użytkownik "SebOLO" <mrsebolo@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości
news:f4ca9g$lce$1@atlantis.news.tpi.pl...

> O ile Asus to zawsze byly raczej przecietne płyty, to Gigabytów uzywam od
> lat (wiecej niz 8) i nigdy sie na nich nie przejechalem. To zawsze
> Gigabyte pierwszy wprowadzal innowacje w płytach, a potem inni kopiowali.
> Na przykład DualBIOS... Asus najzwyczajniej skopiował ich pomysł...
>
> Czego twoim zdaniem brak Gigabyte'om ?

Może nie czego im brak ale to czego mają więcej niż inne świadczy o ich
klasie.
Widziałeś kiedyś płytę intela lub asusa, która miałaby wiatrak na inetlowym
chipsecie?
Gigabayty mają chyba wszystkie. A teraz domyśl się dlaczego są tańsze skoro
takie dobre.

Asusów na przestrzeni ostatnich 10 lat (wcześniej pisałem faktury ręcznie
więc nie mogę sprawdzić) zamontowałem 83 i tylko 4 wymieniałem.
Gigabaytów zamontowałem tylko 27 i w okresie gwarancyjnym padło 8.
Intelowskich montowałem niewiele bo 14 - zero problemów.
Nieznacząco były jeszcze inne jak Abit, który skończył się na płytach BX133
i MSI, który zawsze mnie zrażał więc nie wiem czy to tylko uprzedzenia czy
faktycznie takie złe bo postawiłem ich raptem 2 sztuki.

L.M.