Re: "rozwojowa" płyta główna pod Intela? [długie]

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.SPAM.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 21:03:37 MET DST

Użytkownik "SebOLO" <mrsebolo@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości
news:f4ekgl$jaq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Po pierwsze to chyba w ogóle nie miałes do czynienia z Gigabyte'ami juz od
> bardzo dawna bo nie bardzo masz o nich zielone pojęcie. Pokaż mi Gigabyte
> z wentylem na obecne sprzedawanych plytach...

Już na to odpowiadałem wyżej, np. GA-8I645P-PRO

> A nawet jeśli takowy jest to tylko dobrze świadczyło by o Gigabyte - Bo
> chipset zawsze bardzo mocno sie nagrzewa i wydziela duze ilosci
> niepozadanego w obudowie ciepła. Bez wentyli na chipsetach można jajka
> smażyć - i nie ważne czy to płyta Inteala, Asusa czy Gigabyte.

- iE7205 na Asus-ie P4G8X Deluxe - 32 stopnie w najcieplejszym miejscu
radiatora bez wiatraka
- i945P na Intel-u D945PWM - 39 stopni w najcieplejszym miejscu radiatora
bez wiatraka
- i915 na Gigabayt-cie GA-8I915PL-G - 58 stopni w najcieplejszym miejscu
radiatora bez wiatraka
tyle mogłem zmierzyć

> Ale nie o statystyki tu chodzi. Chodzi o to, że Asus to już o dawna nie
> jest TOPowa marka co niektórzy za wszelką cenę chcą udowodnić...

Tu się zgodzę, ale czy aby spadek jakości Asus-a i jak twierdzisz dobra
jakość Gigabayt-a nie jest czasem następstwem tego:

"Współpraca ASUS - Gigabyte
16-08-2006 14:57 | Redakcja | źródło: Informacja prasowa ASUS
ASUSTeK Computer Inc. i Gigabyte Technology ogłosiły utworzenie spółki
joint-venture która będzie produkować płyty główne i karty graficzne
sygnowane marką Gigabyte."

L.M.