Re: Dysk zewnętrzny 2.5"

Autor: Aphi <aphi_at_spampoczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 20:38:00 MET DST

Dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi.

> To wcale nie musi pomóc. Bardziej się liczy, by kabel był
> *dobry*. Moja kieszeń na przykład nie działa z *żadnym*
> kupionym kablem USB, jedynie z a) firmowym, b) zrobionym
> przeze mnie.
Kable są te które dostałem razem z kieszeniami, jeden jest napewno
porządny, ekranowany a reszta myślę, że też nie najgorsze.

> Podłączasz do złącza USB z tyłu, przylutowanego na płycie
> głównej bezpośrednio? Zasilacz w komputerze dobry, daje
> stabilne 5 V? Kable USB stosujesz dobre, grube, krótkie
> (koło 1 m długości max), bez żadnych przedłużaczy, firmowe?
Nie ma znaczenia gdzie podłączam, na wszystkich portach mam podobnie.

Mam zamiar kupić kontroler USB na PCI i potestować, czy czasem nie jest to
problem kontrolera na płycie głównej. Co do zasilacza, to mam teraz ten
dysk podpięty bezpośrednio przez przejściówkę 2.5"->3.5" i chodzi bez
problemu.