Pamięć RAM 532 a 667 Mhz

Autor: owp <owp1_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 18:18:11 MET DST

Cześć.
Zakupiłem niedawno laptopa. Testuję go teraz, czy wszystko chodzi ok i mam
problem. Otóż program Sisoftware Sandra pokazuje, że pamięć jest taktowana
(nie wiem czy się poprawnie wyrażam, ale mam nadzieję, że wiadomo o co
chodzi) 532Mhz, a w specyfikacji komputera jest wyszczególnione 667.
Oglądałem kości (2*1GB), na tej, którą dołożył sklep jest napisane 667, a na
'orginalnej' nie mogłem się doczytać (było coś **-555-**). Aha procesor
CoreDuo jest na szynie 532Mhz.
I moje pytanie - jak się mogę upewnić jaka jest ta pamięć ? Nie wiem, czy
iść do sklepu wymieniać, nie chcę wyjść na głupka :) No i druga rzecz - czy
ma to istotne znaczenie ? Przyznam, że osiągi komputera nie powalają
(CoreDuo 2Ghz, GF7300, 2GB ram, Vista Home), no ale nie spodziewałem się
demona szybkości za tą cenę :)
Aha jeszcze jedno - Sandra wskazuje na hdd jako ATA, tymczasem jest SATA
(tak wskazuje nazwa no i menedżer urządzeń).
Pozdrawiam
owp