monitpr 22"

Autor: mosciak <moscio_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 18:15:28 MET DST

witam

jak zapytam jaki LCD 22" polecacie to mnie zlinczujecie ;)

wiec pytam tylko o stronki z jakimis testami/forum etc... bo daaawno juz sie
tematem nie zajmowalem i juz nie wiem gdzie szukac wiarygodnych informacji

monitor ma dzialac w 60% w aplikacjach biurowych reszta to film i TV. w
zasadzie nie gram, choc moze sie skusze cos wirtualnie zabic, wiec aby jakos
sobie radzil i w grach.

mosciak