Re: Dysk 2,5 cala

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 20:48:02 MET DST

Obywatel(ka) Mich@l dnia 2007-06-07 doniósł(a), że:

> Dobrze byłoby gdyby dysk był wydajny, cichy i energooszczędny (w Erze
> już się pytałem, niestety nic takiego nie mają)

Rozwaliles mnie ta wstawka :)

. Poklikałem trochę po
> kilku stronach z testami i rzucił mi się w oczy Hitachi TravelStar
> 5K160 120 GB. Ktoś uzywa może i mógłby się podzielić wrażeniami?
> Wdzięczny byłbym również za innee sugestie.

Ja przede wszystkim na Twoim miejscu zaczalby od upewnienia sie, jaki
maksymalnie duzy dysk Twoj komputer obsluzy.
Mowisz ze ma 3 lata, wiec ze 120 nie powinno byc problemu, ale nie wiem
co masz za maszyne, ale roznie to z tym bywa. Najlepiej wykonac szybki
telefon do wsparcia technicznego danej firmy i rozpoznac, w jakim
zakresie masz w ogole szukac.

Pozdrawiam.

--

         Artur Mariański