Re: ogniwa do baterii w laptopach

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 21:01:32 MET DST

V0ytA$ napisał(a):

> Na 100% widziałem na allegro. To takie trochę wieksze paluszki (Li-Ion)

A możesz podać jakiegoś linka? Próbowałem zapytać przeglądarkę na kilka
możliwych sposobów i otrzymuję albo kilka aukcji całych baterii do kilku
modeli laptopów (po regeneracji z informacją jakich ogniw użyto) ale
nigdzie samych ogniw nie widzę. Druga możliwość na jaką trafiam to
bardzo obszerna lista rozmaitych akumulatorków - głównie do komórek i
aparatów fotograficznych, ale ogniwa do regeneracji baterii - jak nie
mogłem znaleźć, tak nie mogę ciągle... :)

BTW na czym taka regeneracja polega? Rozkręca się baterię i w miejsce
starych ogniw podpina nowe czy trzeba jeszcze resetować elektroniką?
Jeśli tak, to trudna operacja i wymaga specjalistycznego sprzętu?