Dysk 2,5 cala

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 15:24:23 MET DST

Min Dzie dziecka, a ja na mier zapomniaem o prezencie dla mojego
laptopa ;) Ale jako e niedugo obchodzi trzecie urodziny, trafi si
kolejna okazja. Chciabym wymieni dysk z 40 GB na moliwie jak
najwiekszy. Ograniczenia mam dwa: 300 z i interfejs ATA/100. Dobrze
byoby gdyby dysk by wydajny, cichy i energooszczdny (w Erze ju si
pytaem, niestety nic takiego nie maj). Poklikaem troch po kilku
stronach z testami i rzuci mi si w oczy Hitachi TravelStar 5K160 120
GB. Kto uzywa moe i mgby si podzieli wraeniami? Wdziczny bybym
rwnie za innee sugestie.

Micha "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl