Re: Zasilacz UPS

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 20:34:59 MET DST

Dnia Wed, 6 Jun 2007 13:08:46 +0200, MC napisał(a):

> Nie wiem, czy widziałeś taki przebieg na oscyloskopie. Nie ma on nic
> wspólnego z sinusem ani prostokątem. Stąd moja uwaga.

Niestety nie mam dostępu do tego typu urządzenia. Miernikiem
uniwersalnym sobie nie zobaczę :)

> Tak samo ustąpiłyby po podłączeniu UPS-a sinusowego od innego producenta.
> Ale nie każdy zasilacz wymaga sinusoidy. Chciałbym być dobrze zrozumiany,
> chodzi mi tylko o to, że APC robi to samo co inni tylko drożej.

Nie będę się kłócił, bo może i racja, ja jednak mam do tej marki
zaufanie. Jednak uważam, że 300 zł za UPSa z nowymi akumulatorami,
"czystszym" sinusem i dobrym softem to nie jest duża kwota.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com