Re: Zasilacz UPS

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 14:14:14 MET DST

MC napisał(a):
> Czy APC jest jedyną firmą produkującą UPS-y? Za to jest niewątpliwie
> najdroższą. Panowie, zasilacze awaryjne są chyba jedynym rodzajem
> sprzętu komputerowego wymyślanego i produkowanego w Polsce. Więcej
> patriotyzmu!
Dobra, ale co do czego ty porównujesz?
My tu mówimy że warto brać używane Smarty z allegro, w cenach niższych
niż te polskie patriotyczne wynalazki, ale dlatego ze uzywane. Nikt nie
mówi zeby leciec do sklepu kupowac nowego APC, bo sa faktycznie w
chorych cenach lub bardzo biedne (serie backups itp).
A pokaż ty mi Evera czy fideltronika mającego czysty sinus na wyjsciu,
1000VA i dostępne sensowne oprogramowanie (pod linuksa, windowsa i z
opisanym protokółem, podające aktualne obciązenie, napięcie w sieci,
temperature w upsie), i jeszcze by był w cenie porównywalnej do APC z
allegro + nowiutkie akumulatory...

Ty tutaj krzyczysz "patriotyzm" i kupujmy rodzime daewoo, bo wcale nie
sa gorsze i wogóle inne są tak samo kiepskie. A wszyscy mówią o tym, że
lepiej kupić tanszego używanego mercedesa i w dodatku z S-klasy...