Re: Różne parametry bootowania dla różnych użytkowników (WinXP Home)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 19:41:53 MET DST

Dnia Tue, 05 Jun 2007 09:15:20 -0700, magdalena@mrz.neostrada.pl
napisał(a):

> Witam,
>
> mam nadzieję że chociaż odzywam się po raz pierwszy (i nie wiem czy na
> właściwą grupę) i jestem całkowitym laikiem (do tego stopnia że nie
> bardzo wiem jaki powinien być prawidłowy tytuł tego postu) to jednak
> ktoś mi pomoże.

Pomóc pomoże, ale jak najszybciej zmień grupę na
pl.comp.os.ms-windows.winnt, bo tutaj omawiane są wyłącznie sprawy
sprzętowe.

> Mam Windows XP Home edition. Chciała bym utworzyć
> użytkownika, który przy logowaniu bootował by się z innymi parametrami
> niż inni użytkownicy. Tzn. chciała bym wyłączyć wszystkie usługi dla
> tego użytkownika (to się chyba nazywa czysty start czy jakoś tak) ale
> żeby to nie miało wpływu na pozostałych użytkowników. W tej chwili jak
> powyłanczam usługi w msconfig to przy logowaniu do innego użytkownika
> pokazuje się ekran że włączyłam bootowanie selektywne. Czy da się to
> zrobić czy nie? Jeśli tak to jak?

To się da zrobić tworząc osobne profile sprzętowe. Mój komputer ->
właściwości -> Sprzęt -> Profile sprzętu. Każdą usługę można przypisać
do konkretnego profilu.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/