Różne parametry bootowania dla różnych użytkowników (WinXP Home)

Autor: <magdalena_at_mrz.neostrada.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 18:15:20 MET DST

Witam,

mam nadzieję że chociaż odzywam się po raz pierwszy (i nie wiem czy na
właściwą grupę) i jestem całkowitym laikiem (do tego stopnia że nie
bardzo wiem jaki powinien być prawidłowy tytuł tego postu) to jednak
ktoś mi pomoże. Mam Windows XP Home edition. Chciała bym utworzyć
użytkownika, który przy logowaniu bootował by się z innymi parametrami
niż inni użytkownicy. Tzn. chciała bym wyłączyć wszystkie usługi dla
tego użytkownika (to się chyba nazywa czysty start czy jakoś tak) ale
żeby to nie miało wpływu na pozostałych użytkowników. W tej chwili jak
powyłanczam usługi w msconfig to przy logowaniu do innego użytkownika
pokazuje się ekran że włączyłam bootowanie selektywne. Czy da się to
zrobić czy nie? Jeśli tak to jak?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
Magda