Re: MP4 :(

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 11:56:46 MET DST

Osobnik posiadający mail Radoslaw.Sokol@polsl.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> 1) Jakie są napięcia dawane przez zasilacz?

ni mam miernika.

> 2) Podłączasz z tyłu komputera (bezpośrednio do płyty) czy
> na przednich wyprowadzeniach obudowy?

podlaczałem z tyłu, ale jeszcze przez przedłuzacz (niedługi ale jednak) i
to chyba ten przedłuzacz był problemem. Podlaczyłem bez niego i przy kilku
próbach kopiowania tylko raz nastapilo przerwanie.
Niemniej ciekawe jest to, iz inne urzadzenia działaja bez problemu.

> 3) Kabelek jest firmowy, dołączony do odtwarzacza?

Tak.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
H. Jackson Brown, Jr.