Re: MP4 :(

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 11:53:44 MET DST

Dnia Tue, 5 Jun 2007 07:56:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> ale ja to podpinałem u siebie, a nigdy nie miałem podobnych problemów z
> penem, komórka podpieta przez usb czy dyskiem laptopowym podpietym przez
> USB, wiec to chyba jednak nie u mnie na kompie jest problem?

Większość urządzeń toleruje kabelki, nawet te słabsze jakościowo,
zakłócenia generowane w tych kabelkach też im raczej nie przeszkadzają,
ale ten grajek może mieć inne zdanie na ich temat. Jeżeli podpiąłeś go
*bezpośrednio* do portu USB na płycie głównej, bez żadnych kabelków po
drodze, i się rozłącza, to jest to ewidentnie wina grajka.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/