Re: Temperatura dysków twardych = 47 C!

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 11:56:47 MET DST

Osobnik posiadający mail elm@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Mam dwa dyski jeden WD 200 GB, a drugi SEAGATE 320 GB - oba obok
> siebie. Dziś sprawdziłem, że ich temperatura sięga 47 stopni C. Czy to
> za dużo? Co o tym sądzicie? Co grozi dyskom pracującym w takich
> temperaturach??

troche za duzo, zwłaszcza dla WD które ponoc sa dosc czułe na temperature.
Grozi zawsze to samo - troche wieksze prawdopodobienstwa awarii i utraty
danych.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
 że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"