Re: Poszukiwany: Codegen 1U-600

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 10:57:20 MET DST

> A ja sprawe rozwiazalem biorąc modecoma miditower (model cyber-mirror) -
> po polozeniu na plasko ma wymiar idealnie na szerokość rack 19

Ze zdjec to ten Codegen 4U wyglada jak zwykla buda biurkowa z dorobionym
frontem do racka. Zreszta budy 4U to jeszcze mozna kupic i inne w granicach
450 zl, wiekszy problem jest z tymi tanimi 1U.

Btw, musze przyznac, ze mam jakiegos starego midi-tower Codegena i
jakosciowo (materialy i wykonanie) bije na glowe te najtansze Modecomy. Ale
generalnie to ja wiem czego sie spodziewac po tej firmie i kusi tylko cena
:]

::f::