Re: Poszukiwany: Codegen 1U-600

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 15:24:00 MET DST

::-::dysmorfofob::-:: napisał(a):
> Poki co, wyszukalem na Allegro (w duzej ilosci) Codegeny 4U-500, ktory sa w
> bardzo rozsadnej cenie jak na obudowy rack, wiec jest pewnie szansa, ze i
> ten 1U zbyt drogi nie jest.
> No i pytanie do uzytkownikow w/w modelu (4U): jak ma sie sprawa jakosci
> wykonania i materialow (tzn. czy jest na "poziomie" desktopowych obudow
> Codegena)?
Niestety, probowalem wsadzac cos takiego w szafke - jakość wykonania
(grubosc blachy, pomysl i wykonanie) jest na poziomie najpodlejszych
codegenow desktopowo-miditowerowych. Calosc nie jest zbyt sztywna, bez
rownego zamocowania z tylu i przodu do szyn racka - tak sie wygina ze
karty z pci wyskakuja...
W podobnej cenie sa nasze rodzime toporne blaszanki z blachy 1mm :)
piękne nie sa, ale przynajmniej są pancerne
A ja sprawe rozwiazalem biorąc modecoma miditower (model cyber-mirror) -
po polozeniu na plasko ma wymiar idealnie na szerokość rack 19", a na
wysokość 4U bez 1cm (niech sobie wentylacja będzie). Tylko z kątownika
dorobiłem uchwyty do racka.