Re: MSI KT4V a duże dyski.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 10:59:55 MET DST

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.ttevjcklai0wrd@localhost...

> Niewątpliwie. Prawdopodobnie nikt z piszących na tę grupę nie miał
> identycznej sytuacji. W internecie można znaleźć rożne opinie. Gdybyś sam
> spróbował to sprawdzić, wzbogaciłbyś tę grupę o nową wiedzę.

Chyba nie będzie innego wyjścia. Problem w tym, że ja nie lubię niepewności.
Wolę stuprocentowe sytuacje, przynajmniej teoretycznie. Na poczatku może być
dobrze, bo tak jest zawsze. Gorzej jak wysypie się za jakiś czas i dane
pójdą na przemiał. Chwilowo mam tam backup głównej partycji i boję się
zapełniać dysk. Czekam na nagrywarkę.

--
Pozdrawiam
neelix