Re: wylaczenie polowy pamieci na radeonie 1900gt

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 13:40:16 MET DST

digitaladam napisał(a):

> Użytkownik "michu" <michu1982@poczta.onet.pl> napisał w
>
> Jak doszedles do tego, ze padniety jest ram? Masz jakis program
> testujacy pamiec karty graficznej?

Poniewaz mam straszne artefakty na ekranie i zwieszki od czasu do czasu.
   Da sie to obejsc metoda: odpalam jedno konto na eve-online - to
ktorego w danej chwili nie potrzebuje, oczywiscie jest sieczka na
ekranie, minimalizuje gre. Teraz odpalam drugie konto na ktrym chce grac
i ekran jest spoko, brak zwieszek i artefaktow. Najwyrazniej pierwsza
polowa ramu jest uwalona, przydzielona zostaje pierwszej kopi Ewki,
potem druga kopia dostaje druga wolna od bledow polowe ramu.
Bosko by bylo jakby sie dalo calkiem te pierwsza polowe wylaczyc.
michu