Re: wylaczenie polowy pamieci na radeonie 1900gt

Autor: ETkarczy <etkarczy_at_go2hell.pl.invalid>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 23:11:03 MET DST

michu napisał(a):

> Poniewaz mam straszne artefakty na ekranie i zwieszki od czasu do
> czasu.
> Da sie to obejsc metoda: odpalam jedno konto na eve-online - to
> ktorego w danej chwili nie potrzebuje, oczywiscie jest sieczka na
> ekranie, minimalizuje gre. Teraz odpalam drugie konto na ktrym chce
> grac i ekran jest spoko, brak zwieszek i artefaktow. Najwyrazniej
> pierwsza polowa ramu jest uwalona, przydzielona zostaje pierwszej
> kopi Ewki, potem druga kopia dostaje druga wolna od bledow polowe
> ramu. Bosko by bylo jakby sie dalo calkiem te pierwsza polowe
> [...]

Poszukaj w programach do edycji BIOSu na kartach.
Mozesz tez napisac programik ktory zajmowalby pamiec karty graficznej.
Moze nawet udaloby sie zrobic tak zeby zajmowal po kawalku a potem
zwalnial tak zeby pozostalo zajete tylko uszkodzone miejsce..
Skoro manewr z eve-online wychodzi to chyba powinno, ale nie znam sie.
Moze zapytaj na bardziej softowej grupie

--
ETkarczy