czym kleić nóżki do laptopa ?

Autor: kotak <catcat(wytnij)_at_op.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 13:40:43 MET DST

cześć,
problem jak najbardziej sprzętowy ;)

w laptopie fujitsu-siemens odkleiły się gumowe nóżki,
jako, że są one dość wysokie myślę, że mają jakiś wpływ na
odpowiednie chłodzenie kompa.
czym polecice przykleić je ponownie, ale tak mocno abym nie musiał
martwić się, że znowu się odkleją, bo tym razem mam je wszystkie,
acha i na ma śrubek pod spodem więc można kleić
distal, superglue, jakiś epoksydowy dwuskładnikowy,
mam nawet jakiś klej specjalnie do szkła ?

pozdrawiam