Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 01:00:57 MET DST

Dnia 1 Jun 2007 10:50:08 +0200, Thilo napisał(a):

> Kręcenie w ogóle nie wchodzi w grę - użytkownikiem będzie człowiek kompletnie
> nie znający się na komputerach. Sorry, ale dla mnie zero ryzyka = zero OC.

Dokładnie - sobie to można podkręcać, ale nie komuś kto się nie zna i tego
nie potrzebuje...

Jeśli rezygnacja z karty graficznej na rzecz wbudowanej by dała odpowiednie
oszczędności, to można rozważyć wrzucenie radiatora Scythe Ninja
(http://www.chaosreigns.com/dancer/ninja8.jpg) - da to wysoki komfort bardzo
cichej pracy komputera...

> To ta obudowa: http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+SILENTIUM+T1+PRO
> Myslę, że da radę.

Mam nadzieję że jeszcze nie kupiłeś - uwagi w poprzednim artykule :)
Z obudów Silentium jedyny sensowny patent to kieszonka na dysk, która
faktycznie ładnie tłumi nawet Seagate-wiertarkę - ale zdecydowanie nie warto
tego rozważać...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944