Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 10:50:08 MET DST

> Karte graficzna mozesz kupic tansza, zaoszczedzona kase przeznaczyc na
> chlodzenie procesora np na Freezera

Tańszą niż 255PLN? Bez przesady, niżej to już naprawdę tragedia - poza tym ile
na tym mozna oszczędzić.

> i obowiazkowo podniesc FSB na 300MHz
> co da znaczny przyrost wydajnosci praktycznie z zerowym kosztem i
> ryzykiem. Wlaczajac EIST(Speedstep) w BIOS mozna sie nie martwic o
> grzanie procesora - zagrzeje sie dopiero jak cos bedzie liczyl, ale
> Freezer spokojnie da rade i jest cichy.

Kręcenie w ogóle nie wchodzi w grę - użytkownikiem będzie człowiek kompletnie
nie znający się na komputerach. Sorry, ale dla mnie zero ryzyka = zero OC.

> Mozesz tez kupic tanszy procesor e2160, mimo iz ma o polowe mniej cache
> to w zastosowaniach graficznych jest tak samo wydajny
> http://xbitlabs.com/articles/cpu/display/pentium-e2160.html

A to cenna uwaga, rzeczywiście pozwala zaoszczędzić przy niewielkim zejściu z
wydajności. Dzięki.

> Jesli ta grafika to grafika 3D to mozna jednak rozwazyc przejscie na AMD
> (obejrzyj testy).
> Nie widze tu nic nt. zasilacza, byc moze ta obudowa juz ma dobry...?

To ta obudowa: http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+SILENTIUM+T1+PRO
Myslę, że da radę.

Chcę tak skonfigurować sprzęt, aby złozyć go i zapomnieć - mam nadzieję że
użyte podzespoły to umożliwią.

--
Pozdrawiam,
Thilo