Planuje wymienic dysk w laptopie i mam pytania :)

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 16:35:09 MET DST

Witam,
moj 2 letni lapek ma 60GB dysk i czas mu zapodac wiekszy.
Mam w zwiazku z tym pytania:
1. Jaki maksymalnie duzy dysk moge wrzucic (moj laptop to toshiba m30x
Centrino 1,5GHz) ?
2. Czy rozkrecenie laptopa i wymiana dysku to skomplikowana operacja czy
spokojnie sam dam rade? Zwyklych kompow stacjonarnych kilka w zyciu
zlozylem i mniej wiecej sie orientuje :)
3. Czy latwo skopiowac dysk stary na nowy tak zeby od nowa systemu nie
stawiac. Tzn skopiowac obecne 60GB na nowy dysk (zalozmy 120GB) zeby
wszystko dzialalo jak na starym i dodatkowo miec 60GB wolnego miejsca?
Jakis soft specjalny?
4. Stary dysk 60GB mam zamiar wlozyc w kieszen i miec przenosny dysk :)
Chyba sa kieszenie dla dyskow 2,5 cala?

Z gory dzieki :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka