Re: Jakie kosci Ram Byscie wybrali ??

Autor: PARKER <adamparker_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 16:59:07 MET DST

> tylko dlaczego w takim razie pamięci innych producentów nie potrzebują
> takiej asekuracji i przeważnie od razu startują z 800MHz, jak producent
> chce asekuracji to niech zrobi pamięci 1066 a w spd ustawi na 800MHz.
> skoro pamięć jest 800, to powinna wystartować z 800. inną wadą geili
> jest właśnie wysokie napięcie zasilania - zazwyczaj 2,1V. inni
> producenci zazwyczaj mają poniżej 2V. poza tym problem z spd geili
> dotyczy właśnie głównie płyt asusa, przynajmniej o innych przypadkach
> nie słyszałem. niestety kupiłem geile ultra 800MHz do płyty asusa p5w dh
> [...]

Mam płyte ASUSA P5B i właśnie 2x 1GB Geil 800 ULTRA. Fakt że na
fabrycznym ustawieniu pracują na 667 i nawet komp wiesza się.
Ale po ręcznym ustawieniu na 2.1V , 800 i 4-4-12 działają super
stabilnie już od miesiąca. Nawet w Viscie nie mam problemów z wieszaniem
się systemu itp. Jak ktoś sam składa kompa i kupuje pamięci z wyższej
półki to bez problemu i tak sam sobie wszystko ustawia i optymalizuje.