Re: Jakie kosci Ram Byscie wybrali ??

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 17:56:40 MET DST

PARKER napisał(a):

> Mam płyte ASUSA P5B i właśnie 2x 1GB Geil 800 ULTRA. Fakt że na
> fabrycznym ustawieniu pracują na 667 i nawet komp wiesza się.
> Ale po ręcznym ustawieniu na 2.1V , 800 i 4-4-12 działają super
> stabilnie już od miesiąca. Nawet w Viscie nie mam problemów z wieszaniem
> się systemu itp. Jak ktoś sam składa kompa i kupuje pamięci z wyższej
> półki to bez problemu i tak sam sobie wszystko ustawia i optymalizuje.

też mam 2x1GB, moje pamięci są CL3, ale dziś spróbuję ustawić wolniejsze
timingi i zobaczymy. w momencie, kiedy składałem kompa miałem na głowie
inne rzeczy niż testowanie ustawień, przy których komp będzie mi działał
stabilnie, dlatego zostałem przy tym co wykrywał bios. dziś się pobawię

dzięki za info
pozdrawiam

--
Artur Grdeń