Pendrive czy portable HDD?

Autor: kpk <kordian.piotr.klecha_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 12:44:36 MET DST

Zastanawiam się co wybrać - chcę mieć na urządzeniu przenośnym
praktycznie całe środowisko komunikacyjne (Thunderbird, Firefox,
Miranda itd.) i waham się między jakimś 2GB pendrive a przenośnym
dyskiem 2.5". Dysk to oczywiście znacznie większa pojemność, ale
obawiam się nieco jego odporności na przenoszenie i podróże; w
przypadku pendrive'a nie wiem z kolei, czy po zaszyfrowaniu
TrueCryptem nie okaże się, że transfer jest za niski do normalnej
pracy. Czy ktoś może doradzić a. podzielić się własnymi
doświadczeniami?

Pozdrawiam,
KPK