Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 12:41:52 MET DST

Thilo jest autorem poniższej tajemniczej wiadomości:
> Nie wiem czy potrzebne, wydaje mi się że teraz 256MB to standard i dobrze
> pasuje do wydajności samej karty i reszty zestawu. Ale mogę się mylić.

przy obróbce grafiki karta ni robi nic ponad to co robi przy
wyświetlaniu pulpitu, 7600GT to jest kompletny przerost mocy dla tego
zestawu. cokolwiek z DVI żeby dawało dobry nawet zintegrowane i będzie
identycznie jakbyś tam wstawił najszybszego 8800GTX przy tych
zastosowaniach.

--
                 _____