Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Bylski <bylski_at_nospam.buziaczek.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 13:07:09 MET DST

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f3ot5d$pkv$2@inews.gazeta.pl...
> Thilo jest autorem poniższej tajemniczej wiadomości:
>
> przy obróbce grafiki karta ni robi nic ponad to co robi przy wyświetlaniu
> pulpitu, 7600GT to jest kompletny przerost mocy dla tego zestawu.
> cokolwiek z DVI żeby dawało dobry nawet zintegrowane i będzie identycznie
> jakbyś tam wstawił najszybszego 8800GTX przy tych zastosowaniach.

hehe, w takim razie oczywiście to element, na którym można zaoszczędzić ;)
ale jakbym miał wybór, to raczej 128bit (zamiast 64) niż 256 MB (zamiast
128).
Co to obudowy, to T1 jest świetna, zasilacz to 500W, cicha i przemyślana
konstrukcja (trochę inna niż wszystkie). NIestety troszkę droga :(

Pozdr
Bylski