Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 12:13:00 MET DST

> nawet 150zl
> nie znam cen sklepowych ale dowolna karta obslugujaca DX9 podola (na
> allegro mozna za 100zl kupic np gforce 6xxx)

Allegro nie wchodzi w grę - chyba że jakiś sklep, ale te mają zwykle też swoje
strony www. Poza tym kupowanie w kilku miejscach zwiększa tylko koszty i
powoduje dodatkowe problemy w przypadku naprawy gwarancyjnej.

> Mozesz wrecz nawet kupic plyte ze zintegrowana karta, cos na chipsecie
> 6100 lub 6150 znajdziesz bez problemu, a ze podkrecac nie chcesz to
> bedzie to idealny wybor (np Asus MVP, Abit tez cos ma).
> Nadal nie wiem co to za grafika, dla 3D wybor grafiki moze miec
> kolosalne znaczenie (np akceleracja viewportow w 3DSMax), dla 2D raczej
> pomijalne.

Może się nie znam, ale Photoshop i Corel Draw nie służą chyba do grafiki 3D?

> jak widze masz takze niewielkie pojecie o kreceniu :)

A ja widzę, że niektórym nie wystarczy napisać, że ma nie być OC i koniec, ale
muszą się jeszcze powyzłośliwiać i dodać swoje trzy grosze.

--
Pozdrawiam,
Thilo