Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 11:36:36 MET DST

Thilo pisze:

> Tańszą niż 255PLN? Bez przesady, niżej to już naprawdę tragedia - poza tym ile
> na tym mozna oszczędzić.
nawet 150zl
nie znam cen sklepowych ale dowolna karta obslugujaca DX9 podola (na
allegro mozna za 100zl kupic np gforce 6xxx)
Mozesz wrecz nawet kupic plyte ze zintegrowana karta, cos na chipsecie
6100 lub 6150 znajdziesz bez problemu, a ze podkrecac nie chcesz to
bedzie to idealny wybor (np Asus MVP, Abit tez cos ma).
Nadal nie wiem co to za grafika, dla 3D wybor grafiki moze miec
kolosalne znaczenie (np akceleracja viewportow w 3DSMax), dla 2D raczej
pomijalne.

> Kręcenie w ogóle nie wchodzi w grę - użytkownikiem będzie człowiek kompletnie
> nie znający się na komputerach. Sorry, ale dla mnie zero ryzyka = zero OC.
jak widze masz takze niewielkie pojecie o kreceniu :)
podkrecenie c2duo w najprostszym przypadku wymaga jedynie zmiany jednej
lub dwoch opcji w BIOS. Jesli nie krecisz ekstremalnie, to jest to
calkowicie bezpieczne i latwe do wykonania, i nie wymaga zadnych
pozniejszych zabiegow. A uwierz mi, skrocenie czasu wyostrzania fotki w
PS z 5s do 3s jest zauwazalne...

Moze napisze jak wygladalo to u mnie: ustawilem pamieci zeby chodzily
asynchronicznie (1 opcja) i zmienilem FSB na 300 (2 opcja)
To wszystko, moj procesor chodzi na 2,7GHz zamiast na 1,8GHz. Nawet
chlodzenie mam BOX (glosne jak sie komp rozkreci, sterowane przez speedfana)

Marx