Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 11:35:25 MET DST

> Zamiast karty grafiki na PCI-E weź MB ze zintegrowaną grafiką (np. coś
> na GF6150 - w przypadku zastosowań o jakich piszesz różnica w wydajności
> będzie bez znaczenia).

Wolałbym jednak oddzielną kartę, nie znam się za dobrze na kartach
zintegrowanych ale wydaje mi się, że do grafiki słabo się nadają. Z tym, że
zmienię chyba na jakąś kartę z szyną 128bit.

> Zamiast C2D E4300 możesz dać Dual-Core E2160 lub
> nawet Pentium D.

Skłaniam się w kierunku tego E2160. Pentium D ZTCW to wielka grzałka o słabej
wydajności.

> W sumie oszczędzisz ponad 300 zł, za co spokojnie
> dokładasz kolejne 2 GB RAM lub dokupujesz dysk WD Raptor z
> przeznaczeniem tylko na swapa. Photoshop dostaje sporego kopa.

Kolejne 2GB RAM? A czy WinXP Pro 32bit to w ogóle obsłuży?

--
Pozdrawiam,
Thilo