Podkręcanie AMD X2 3600+ (Brishbane)

Autor: /// Kaszpir /// <brak_at_adresu.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 11:38:20 MET DST

Witam !

Od kilku dni mam procka AMD X2 3600+ (Brishbane).
Płyta to Asus M2A-VM HDMI na AMD 690G.

Chłodzenie narazie standardowe Boxowe , ale za chwilę będzie Arctic Freezer Pro.

Płyta nie ma zbyt mocno rozbudowanego biosu a co za tym idzie nie licze na jakieś kosmiczne wyniki podkręcania :)

Standardowo Hyper Transport działa na 1000 Mhz.

Podkręciłem trochę przez FSB procesor i Hyper Trasport poszedł na 1200 Mhz ...

Czy podczas podkręcania powinienem zmniejszyć Hyper Transport do powiedzmy 800Mhz i wtedy podkręcac czy spokojnie moge zacząć od
1000 Mhz ?

Czy taj wysoka wartość Hyper Transport jest "bezpieczna" ?
Czy lepiej nie "ryzyzkować" i zostać w okolicy 1000Mhz ?

Czy ktoś z Was ma podkręconego AMD X2 na Hyper Transporcie powyżej 1000Mhz ?