Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 09:57:03 MET DST

> A no faktycznie, cena 218zł mnie zmyliła, bo coś tanio. Znalazłem to na
> Proline i wiesz co, ja bym takich pamięci nikomu nie polecał, zwłaszcza do
> obróbki grafiki i innych prac obciążających pamięć na maxa. Lepiej dołożyc
> i wybrac cos markowego, bo jak będzie miał koleś błędy pamięci, zwisy czy
> BSODy to szkoda jego nerwów i kasy. Z tanimi pamięciami "NoName" miałem
> wiele razy do czynienia i stanowczo odradzam.

Cena 2000PLN jest nie do przekroczenia. Jeśliby miał kupić lepsze (firmowe)
pamięci to musiałbym na czymś innym zejść z ceny, a nie bardzo już jest na
czym. No chyba, że zmienię platformę na AMD, ale wolałbym tego nie robić.

Sam sobie takiego "minimalistycznego" zestawu nigdy bym nie złożył (wolałbym
poczekać i oszczedzić na lepszy sprzęt), ale to jest dla takiego upierdliwego
znajomego na zasadzie "nie chcem ale muszem".

--
Pozdrawiam,
Thilo