Re: Zestaw dla grafika do oceny

Autor: Krasnal <krasnal74wywal_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 09:37:21 MET DST

To był 1 czerwiec (prawdopodobnie piątek), gdy o godz. 9:00
*thilo2005@op.pl* napisał(a):

> Bo to są 2x1GB - tak mi się skopiowało z Proline. Zresztą po cenie widać.

A no faktycznie, cena 218zł mnie zmyliła, bo coś tanio. Znalazłem to na
Proline i wiesz co, ja bym takich pamięci nikomu nie polecał, zwłaszcza do
obróbki grafiki i innych prac obciążających pamięć na maxa. Lepiej dołożyc
i wybrac cos markowego, bo jak będzie miał koleś błędy pamięci, zwisy czy
BSODy to szkoda jego nerwów i kasy. Z tanimi pamięciami "NoName" miałem
wiele razy do czynienia i stanowczo odradzam.

--
To ja, Krasnal...