Re: Problem z nagrywarką

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 19:09:55 MET DST

Użytkownik "Użytkownik" <user@comp.pl> napisał w wiadomości
news:f3mr30$g79$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
wgranym fabrycznie? ;P Jeśli tak, to możliwe, że to jest

Ja znalazłem do swojej na http://www.liteon.com.pl

> - czy można będzie wrócić do stanu obecnego w przypadku gdyby taka
> zmiana się nie udała? (jeszcze tak całkiem jej nie skreślam :-)

Raczej nie, bo jest chyba tylko nowa wersja, ale nie jestem pewien.

> Ma niecałe 3 lata.

Moja ma też ze 3-4 lata, bardzo mało używana i padła niespodziewanie. To CD
LiteOna ma więcej lat. Co do czyszczenia to jest to kwestia odwagi i
predyspozycji do ingerowania w nieznane. Trzeba uważać, by nie połamać
plastików. Z laserkiem też ostrożnie i odpowiednią chemią. Ja czyściłem,
upgrade'owałem i kupuję nową. :-(

neelix