Re: Problem z nagrywarką

Autor: Użytkownik <user_at_comp.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 17:53:16 MET DST

>A robiłeś kiedykolwiek update firmware'u czy od kilku lat jedziesz na wgranym fabrycznie? ;P Jeśli tak, to możliwe, że to jest
>powód - w końcu sobie nie może poradzić z nośnikiem, którego w bazie nie ma...
Cały czas jadę na tym, z którym była kupiona.
Myślę, że warto to zrobić. Mam jednak 2 pytanie:
- gdzie znaleźć taki firmware - tylko na stronie producenta czy lepiej gdzieś
  indziej?
- czy można będzie wrócić do stanu obecnego w przypadku gdyby taka
  zmiana się nie udała? (jeszcze tak całkiem jej nie skreślam :-)

> Druga możliwość jest taka, że napęd osiągnął już kres swoich dni. 832 to staruszek jest...
Ma niecałe 3 lata.

Pozdrawiam
Użytkownik