Re: 8RDA+ padla - lokalizacja usterki - pytanie do ekspertow

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 17:42:01 MET DST

news:f3mh4k$f2j$1@polsl.pl...

> Ja generalnie odradzam transformatorówki w ogóle. Nawet nie
> tyle z powodu możliwości uszkodzenia elektroniki, ale z
> powodu wygody: jest ciężka, a grot zazwyczaj jest dosyć
> duży i gruby.

do lutowania płyty zmajstrowałem dedykowany grot :) nie pamiętam już tylko
czy nawinąłem cieńszy drut czy po prostu kombinerkami ukształtowałem
odpowiednio końcówke zwykłego grotu..

ciężar transformatorówki rzeczywiście przeszkadza w precyzji, ale lutownicę
mam okazję wyciągać z pudła najwyżej raz do roku więc jakoś nie mam
motywacji żeby kupować nową

PZDR
shaman