Re: jak tu go jeszcze wyciszyć? ;)

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 31 May 2007 - 16:23:01 MET DST

Osoba BartekK napisała na pl.comp.pecet:

> Jak ma być cicho i tanio, to tylko Arctic,

Również polecam.

> na semptronie 2500 powinien
> dawac rade jakis freezer wogole bez wentylatora (ale skad teraz wziasc
> na socketA?

http://allegro.pl/item197255973__arctic_cooling_copper_silent_3_socket_a_hit_.html
Ot stąd. Polecam sprzedawcę BTW.

> przerabiać coś by trzeba mocowanie z 775, bo z 939/am2
> jest za szerokie), tyle ze brak przeciagu na procesorze = brak
> chlodzenia okolicy (czipsetu, mosfetow i kondensatorow), wiec trzeba
> by ochlodzic bardziej cala bude (i otwieranie bokow nic nie da, bo
> tylko zepsuje naturalny przeplyw powietrza przez zasilacz), ale tutaj
> tez jeszcze jeden arctic za 7zl i sprawa z glowy.

I tego wentylatorka też polecam, sam kupiłem z 6 i jeszcze
sprzedałem :). Ostatnio zamontowałem takiego po drobnej przeróbce na
socket A. Temperatura spadła, a kompa nie słychać.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur