Re: jak tu go jeszcze wyciszyć? ;)

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 31 May 2007 - 16:35:10 MET DST

Marcin Kocur napisał(a):
> Również polecam.

> http://allegro.pl/item197255973__arctic_cooling_copper_silent_3_socket_a_hit_.html
> Ot stąd. Polecam sprzedawcę BTW.
Miałem na myśli FREEZER (i tez to napisalem) a nie zwykly radiatorek
(swoją drogą też cichy i wydajny), tzn
http://allegro.pl/item199403316__arctic_cooling_freezer_7_pro_lga_775_fv_gwar_.html
- tyle że trzeba by pokombinować z mocowaniem na socketA (otwory w
płycie pewnie są , tylko ich rozstaw inny niż tutaj mają łapki). U mnie
podobnej wielkości/wydajności Thermaltake 112 tower chłodzi pasywnie
A2800+mobile kręconego na 2500MHz(korzystając z przeciągu przez obudowę).