Re: jak tu go jeszcze wyciszyć? ;)

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 31 May 2007 - 13:31:21 MET DST

Atlantis napisał(a):
> Właśnie wczoraj wymieniłem brzęczyk chłodzący chipset w mojej NF-7 na
> radiator Zalmana - idzie już prawie 24 godziny od tego czasu stabilnie,
> a o ile ciszej... :)
> Da się go jeszcze jakoś względnie tanio wyciszyć? :) Może jest coś, czym
> mógłbym zastąpić boksowe chłodzenie Semprona 2500+ i nie kosztuje ~150
> zł? :) Overclocking nie jest brany pod uwagę. :)
Jak ma być cicho i tanio, to tylko Arctic, na semptronie 2500 powinien
dawac rade jakis freezer wogole bez wentylatora (ale skad teraz wziasc
na socketA? przerabiać coś by trzeba mocowanie z 775, bo z 939/am2 jest
za szerokie), tyle ze brak przeciagu na procesorze = brak chlodzenia
okolicy (czipsetu, mosfetow i kondensatorow), wiec trzeba by ochlodzic
bardziej cala bude (i otwieranie bokow nic nie da, bo tylko zepsuje
naturalny przeplyw powietrza przez zasilacz), ale tutaj tez jeszcze
jeden arctic za 7zl i sprawa z glowy.